Sunday 25 August 2013

Rindu....serindu rindunya....

Malam tadi aku bermimpi lagi....bermimpi akan bidadari syurga ku....adik datang berlari mendapatkan aku sambil menyuakan seluar untuk aku sarung kepada nya....Adik seterusnya mengeselkan geselkan tubuh nya dengan tubuh ku...merengek rengek manja minta dibelai...aku turuti semua kehendak adik...dan adik begitu riang sekali ...dan sebelum pergi meninggalkan aku ...adik mengucup seluruh muka ku sambil tangan kecilnya mengusap ngusap pipiku....dan aku nampak ada jernih jatuh ke pipi adik...dan sambil tersenyum manja adik bersalam dengan ku sambil mencium tangan ku...dan berlalu pergi meninggalkan aku yang masih termanggu manggu....Bila aku tersedar jam menunjukkan pukul 4.pagi...aku meraba raba pipi..masih terasa kehangatan ciuman dari adik tadi...
Alhamdulillah syukur...walau sekadar dalam mimpi....


Rindu serindu rindunya
Ummimdaza 25.8.2013...8.45 pm

No comments:

Post a Comment