There was an error in this gadget

Monday, 23 July 2012

~WAHAI BIDADARI-BIDADARI SYURGA KU~

Ummi tau putra-putra ummi sememangnya sekarang ini sedang bergembira yang amat sangat di “alam sana”. Masih ummi ingat lagi seminggu sebelum ramadhan tiba..2 hari berturut-turut ummi bermimpi akan putra-putra..tapi yang aneh tubuh badan tidak kelihat Cuma suara-suara manja keriangan yang kedengaran.....memberi salam, memanggil-manggil ummi, bergurau-senda sesama sendiri dan gelak ketawa keseronokkan.....kata  mereka yang mengetahui.. “Allah memberi anugerah kepada si ibu ......... mendatangkan akan putra-putranya dalam mimpi dengan 2 keadaan...pertama ianya datang tanpa suara.... dan keduanya ianya bersuara tanpa wajah...”Walau apa pun keadaan ianya datang....terubat juga sedikit kerinduan....terima kasih Ya Allah...
Hari pertama ummi bermimpi putra-putra pulang ke rumah dengan suara begitu gembira sekali dan hari berikutnya ummi bermimpi putra-putra ummi sedang menantikan kedatangan ummi di suatu daerah yang ummi sendiri tidak tahu dimana tempat itu....dan yang pasti.... amat payah sekali untuk ummi ke tempat itu....ummi terpaksa melalui kabus yang begitu tebal untuk ke sana....sayup-sayup dari kejauhan ummi mendengar suara putra-putra  bersorak riang untuk menyambut  kedatangan ummi.
Putra-putra ummi tersayang.....insyallah satu masa dan ketika ummipun akan serta bersama-sama kalian di “alam sana”. Ummi harus mempersiapkan diri dengan bekalan yang secukup-cukupnya. Nantikan kedatangan ummi dan abah,along dan angah wahai bidadari-bidadari syurga ku. Dan Ya Allah terima kasih di atas limpah kurniamu dan menjadikan kedua-dua zuriat sebagai bidadari syurga.         


Sayang hingga ke hujung nyawa
                “UMMIMDAZA” 23/7/2012(11.41pm)