Tuesday 18 December 2012

Sampaikan pesan rindu ku buat mereka


Hening malam yang sepi buat aku menjadi rindu akan mereka, Walau berbagai cara dan gaya telah aku lakukan, namum aku sering kecundang...hati ini masih juga rindu!!!!!!!!!Kasih sayang terasa semakin dekat. Entah kenapa , setelah berbulan-bulan aku cuba cekalkan hati untuk menjadi kuat, menjadi tabah, tapi takkala teringat kenangan bersama mereka, hati ini menjadi begitu pilu dan sayu.
Aku rindu...aku rindu Ya Allah Kau sampaikan pesan rindu aku ini buat putra-putra ku. Ya Allah seumur hidup aku, tak pernah aku merasai beban rindu yang teramat sangat dan sehebat begini. Ya Rahman, malam ini aku menangis lagi. Setelah sekian lama airmata ini aku pendam, dan akhirnya ia gugur jua. Setelah sekian lama aku berlagak kuat didepan saudara mara, teman-teman dan orang ramai, dan takkala kau menyendiri airmata ini mengalir jua. Ya Rahim..hanya satu aku pohon, Kau kuatkanlah hati ku untuk menanggung beban rindu ini....hanya pada Mu tempat aku bermohon

Yang merindui
UmmiMDAZA
18/12/12 (10.15pm)

No comments:

Post a Comment